”haters only hate the people they can’t have or the people they can’t be”



man skapar sin egen lycka.. visst går alla igenom en period någon/några gånger i livet då allt bara känns
mörkt & hopplöst. men vill man må bra måste man sluta fokusera på problemet och istället fokusera på lösningen.nu har jag lessnat ur på alla jobbiga människor som bara tar energi från mig, sviker mig & går
bakom min rygg.. jag lever hur jag vill, med vem jag vill, för vem bestämmer egentligen över hur jag ska leva mitt liv? jo jag. det är min tid på jorden & jag lever livet fullt ut & försöker fokusera på vad JAG mår bra av. men jag
tar även hänsyn till personer i min omgivning. för jag vill inte såra någon människa eller göra någon ledsen..

jag tror inte vissa människor har mer tur än andra, jag tror att vissa människor är positivare än andra, har mer vilja och tror att bra saker kan hända dom. DU kan styra dina tankar, DU kan styra din värld.

så nu har jag bestämt mig för att göra allt i min makt för att nå mina drömmar och vara så positiv som möjligt.
 det kommer alltid att finnas negativa människor runt omkring mig, folk som kommer att försöka förstöra för mig, såra mig & dra ner mig i deras skit, MEN man kan bygga ett skydd mot detta. bara man själv vill.
så från & med nu är jag helt enkelt inte tillgänglig för negativa människor som stjäl min energi & sårar mig.
ni kan inte påverka mig för att jag är för upptagen med allt positivt i mitt liv..

vill även påminna er om hur viktigt det är att uppskatta det man har och att ta vara på den tiden man har här.
behandla andra som du själv vill bli behandlad. what goes around comes around (KARMA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback