come on skinny love, what happend here?

 


sitter med en kopp kamomillte & försöker varva ner. varit ute på powerwalk hem till cissi där det bjöds på kaffe,
soppa & andra avenyn, sen blev det PW hem igen -i det förjäkliga regnvädret.. usch! kan det inte snöa istället?
väl hemma fortsatte jag tränandet lite mer, rumpövningar, magövningar, armövningar osv.

happie blev överlycklig & överröste mig med pussar för varje gång en övning var klar, flög upp i famnen på mig,
pussade omkull mig & för varje situp fick jag en puss -bra motivation, haha ;-) min fina vovve.
kärleken från djur är något av det finaste som finns. den är gränslös.

i lördags jobbade jag på bolanche, gick super som vanligt. trivs massor på jobbet & hoppas jag får jobba
mycket i framtiden. känner att det behövs :-) fick en matlåda med tacos med mig hem, gött!
vaknade runt halv tre på söndagen, totalt död då vi var klara med städningen efter klockan fyra på morgonen..
men efter lite krubb & kaffe vaknade jag till liv.


beställde även hem dessa vackra skapelser från nelly +ett par trosor. nöjd tjej. förhoppningsvis kommer dem
i veckan, tänkte nämligen inviga den vita i helgen :-) hoppas dem sitter som smäck & blir riktiga favouriter.
men det tror jag nog dem kommer att bli.

nej, nu ska jag kolla på sex and the city & dricka upp mitt te. imorgon blir det mer träning på schemat
& förhoppningsvis har jag fått in mina pengar då =en vända på kupolen & storhandla krubb.

ta hand om er mina fina läsare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback