you can't photoshop your ugly personality.

hejdå facebook & alla falska ''vänner''. hej bloggen, instagram & iphone.. 
behöver en paus från allt falskt & värdelöst. blir en ny start.. kommer säkert skaffa en ny facebook 
i framtiden. men nu behöver jag fokusera på mig själv & slippa alla människor som sitter & klagar över
hur dåligt dem mår & vilka dåliga liv dem har -''face your problems, don't facebook them.''

nu ska jag vinna kriget från mina hjärnspöken & mitt förflutna. nu ska jag kriga för mig själv & för att må bra.
fullt ut. hela vägen. varje sekund av varje dag. jag tror på mig själv & vet att jag är stark. jag kommer klara
det här. & med mina fina vänner&familj som stöd kommer göra det enklare. 

så till mina riktiga vänner som finns i min vardag, ni hittar mig här på bloggen, instagram 
& mobilen (0728756642) tack för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback