painting.



kom hem från charlie nyss, vi har målat om hallen & tagit bort fläckar för lägenhetsvisning.
tidigare idag blev det en vända på kupolen med lovisa & cilla, fick med mig en body spray & en parfym,
samt en present till sandra som fyller 20år imorgon ;-) hoppas damen blir nöjd!

när vi kom från kupolen drog vi till systemet för att inhandla morgondagens alkoläsk, blev lite små
glad när jag såg att dem fått in vinter editon av x-cider som är så god, huuh längtar tills imorgon!
ska bli så kul att träffa allihopa igen ♥

vad har jag mer hunnit med? donken (ajaj inge bra) storstädat lägenheten för morgondagens förfest,
druckit kaffe typ sjuttioelva gånger, varit ute & rört på mig (promenader) kollat på barnfilm & njutit.
för tillfället håller jag på att måla en talva, så håller tummarna för att den blir fin.

nej, nu känns det som att hela inlägget blev en hel gröt.
men skriver mer imorgon, så ta hand om er mina små fisar ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback