never apologize for saying how you feel, it's like saying sorry for being real.


många säger att jag har ett par uttrycksfulla ögon som för vissa berättar hela min historia.
jag hoppas att när jag blir äldre, kommer folk kunna se att jag levt ett bra liv,
att jag levt lycklig, att jag är stark, stark nog att kunna förlåta en annan persons misstag & elakheter. 

för innerst inne vet jag att det är inte jag som gjort något fel, det är inte jag som är svag & det är inte
jag som bör bära på denna skuld.. men vissa är för svaga för att ta på sig sina egna snedsteg.
vissa kan inte ta itu med verkligheten & erkänna när dem gått för långt. & vissa förstår inte när man bör
be om ursäkt. sorgligt nog. 

å andra sidan får jag se det som så att det är du som bör skämmas, det är du som behöver bli
stark och be om ursäkt.. och om du inte kommer till den slutsatsen, så är det din förlust.
& det kommer vara du som får leva med dålig karma resten av ditt liv.
för jag kan förlåta, men aldrig glömma..

Kommentarer
Postat av: josefine

Shit va snygg klänning! Var är den ifrån???:)))

Svar: inte en susning, bilden är nämligen från weheartit.comdär finns massa inspo bilder, så det är bara att kika i affärer :-)
men kika på jenjenhouse.com -dem har otroligt snygga klänningar till nyår, fester osv till rimliga priser :-) lycka till & hoppas du kan hitta en liknande, kram.
None None

2012-11-27 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback