i am confident because i can admit who i am, what i’ve done, and love myself for who i’ve become.

har funderat ett längre tag på det här med att ''dejta'' -vet inte hur många gånger jag fått höra frågan
''dejtar du någon just nu?''
alltså egentligen, vadå dejtar? jag lever inte på stenåldern. dejtar låter så gammal dags. jag är väl ingen
gammal dam heller? haha. svarar jag ''nej'' på den frågan, ja.. då kan inte personen ta att jag INTE är
intresserad av att träffa någon eller lära känna någon 'intimt'. jag trivs mycket bra som singel.
självklart saknar jag att ha någon att pussa på, krama om, mysa med & få somna bredvid..

men om jag ska vara ärlig så nöjer jag mig hellre med att somna bredvid happie eller en vän.
jag har inte träffat ''han'' än. & en del av mig är fortfarande fast i gammalt. -jag är alltså inte redo för något nytt.
inte nu. inte imorgon. & kanske inte heller om ett år.. men vad fan gör det när jag trivs som singel & har
en hel dös med fantastiska människor runt om mig? nya som gamla vänner. jag är nöjd. jag är bekväm.
jag är singel.. & när den rätte dykter upp, då vet jag det. därför letar jag inte. det kommer när det kommer
helt enkelt.. precis som med allt annat i livet.

självklart får man jobba, men mycket av det bästa i livet kommer oväntat. när man minst anar.
& då känner man i hjärtat om det är rätt eller inte. om man är redo eller ej.

så kan jag ju även passa på att säga -tack till alla mina vänner & familj för att ni finns.
ni är det bästa jag har & ni gör mig hel. tack





Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag skulle gärna vilja läsa vad du gör om dagarna och sen är jag väldigt intresserad av shopping! Så gärna mycket sånt också! :)

Kram Amanda

2012-11-09 @ 15:08:44
Postat av: Adde

ja lägg upp före & efter bilder... men du har ju redan snyggare kropp än bruden på bilderna .... Adde

2012-11-12 @ 22:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback