happiness is the best revenge, cause nothing drives people crazier than seeing someone living a good life.



här kommer min veckas tränings-schema, ska se till att fylla på mobilen & ta med den för att få lite bilder.
ber till gud för lite resultat, men känner jag min kropp rätt VET jag att det kommer synas lite. you'll se!
skall även inhandla ett 10grs solkort denna vecka, så nu jäkla ska jag bli snygg & brun ;-)

måndag:

30min PW
30min rumpträning +ben (se videosarna jag la upp tidigare idag, dem övningarna.)
ännu en 30min PW
20min rumpa/mage

 

tisdag:

morgon60 min PW
eftermiddag: 40min rumpa/armar
kväll: 30min PW

 

onsdag:

40min PW
motionssim

 

torsdag 

morgon: 60 min PW
kväll: rumpa/ben

 

fredag:

60 min kondis+styrka

 

lördag:

VILA

 

söndag:

60min PW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback