catching up with your friends is the best medicine.

blev lite mackor från lovisas jobb & kaffe med hon & charlie, mycket skratt & sjuk humor. tack för ni finns mina små kottar, ni är guld värda! efter att dem hade åkt iväg för julklapps jakt gick jag en sväng med happsan innan cilla kom förbi på kaffe hon med, åter igen, skratt tills vi vek oss på mitten. gårkvällen spenderade jag med min älskade stora syster, du är verkligen min klippa syster <3 älskar dig förbannat mycket. utan dig ingen mig.
choklad pudding, chips, grönsaker, dipp & godis ='vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram' till sängs.
låg & pratade om allt mellan himmel & jord, våran fula humor resulterade i skratt tills tårarna rann ungefär.
alltid lika härligt när man mått dåligt innan. har så fina människor i mitt liv. love you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback