passa på.

Dessa saker finns fortfarande kvar sedan min bloppis +tradera. är du intresserad av något? 
mejla: [email protected] - kontakta mig på facebook - eller kommentera här. 
jag har inte satt något pris på sakerna utan tänkte 'auktionera' ut dem för högstbjudande, bara att skriva med
vad du är intresserad utav och det pris du är villig att ge när du kontaktar mig :-) lycka till! 



svarta skor med nitar, storlek 37. klackhöjd: 10cm. använda ett fåtal gånger.



silvrig tröja, gina tricot XS.



två stycken jeans-shorts, varav 1par från LEVIS (till höger). skulle säga att dem passar S/M om man går på
den storleken. 



beige klänning med virkade detaljer, XS/S



ringar, one size.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad ska du ha för båda jeans shortsen ? :)

2012-05-15 @ 18:00:31
URL: http://entokigfan.blogg.se/
Postat av: linnea

Hello <3 Är intresserad utav levis shortsen :) vad vill du ha?

2012-05-22 @ 18:22:14
URL: http://linneadofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback