''roll up your problems, lick down your solutions, burn the past, inhale the good shit, exhale the bullshit.''

hej vänner!
min facebook är numera borttagen & vill ni nå mig så finns jag på luren (0729113302) eller här på bloggen.
just nu är mitt liv under en stor förändring och jag ser verkligen fram emot framtiden. håller på att leta lägenhet,
fokuserar på mitt mående, mig själv och även förhållandet med min andra halva. det är prio ett i mitt liv just nu!
kanske dyker jag upp på facebook igen, visar sig =) tills dess får ni följa mig här!
nu ska jag möta upp hannah för lite handling på willys. jag är sugen på att kasta ägg på folk, men hon tror att
om kvällen spenderas så slutar det med att vi båda får spö. haha. man kan ju drömma. hoppas att jag får krypa
ner bredvid min fina mot kvällens slut. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback