svar på tal

Hej!
Jag undrar om du köpte den klänningen från Nelly.se, den vid namn Tracy Bandeau Dress? Jag var för sent ute när jag skulle köpa den och om du nu har den, hade du kunnat sälja den? Den är så grymt snygg och behöver en nyare klänning till min 18-års dag som kommer nu om två månader.
Du kan ju själv tänka på saken :)

Tack i förhand, och svara gärna även om du inte vill sälja den så att jag vet.

kraam Mimmi
btw. älskar alla dina citat och bilder, får en att längta till sommaren och allt det härliga med livet :D

svar:

hej mimmi! tyvärr köpte jag inte den :-/ den fanns enbart i stora storlekar & när jag kollade sist var den slut.
ett tips är att spana efter den på tradera. håller tummarna för att du får tag i en.
tack så hemskt mycket, ska försöka bättra mig med bloggandet & ta fler egna bilder :-)
stor kram på dig


Kommentarer
Postat av: Mimmi

aaw, tack så jätte mycket för svaret! :) jaa, ska hålla utkik där. borde ju finnas någon onöjd någonstans..

göör så, kommer nog kolla din blogg då och då. gillar den stilen du har såå :D

kram igen

2012-01-05 @ 10:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback