new in wardrobe

började dagen igår på gymmet, sedan blev det solning & relaxen, har en djävulsk träningsvärk idag.
men fan vad skönt det är ändå att börja komma igång. blir en vända på gymmet imorgon också.

på eftermiddagen drog jag och storasyster oss mot kupolen, inhandlade sovkläder, en tunika, blommor, 
en tröja (den på bilden) och sedan tog vi en fika på waynes..

blev en vända in på kupolen idag också, spanade in världens sötaste jumpsuit som jag inte kunde låta
bli att ta med hem. den kommer passa perfekt i sommar +till min och hannahs turkiet resa i maj.
nu ska jag bara få in i rutin att sätta in alla pengar som kommer in på sparkontot.
har faktist öppnat ett sparkonto ''turkiet'' haha, så nu ska det fyllas med tusenlappar så jag kan leva
loppan när vi åker ;-)

längtar också till slutet av månaden då jag åker ner till småland (nybro, stämmeryd) för att hälsa på
mormor och morfar, samt spendera lite tid med min efterlängtade annie <3 ska bli så skönt med lite 'semester'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback