''but, standing from here, you wouldn't say so.''


det har gått 9år sedan jag lärde känna annie, som blev min bästa-vän & andra halva i många, många år.
även fast det vi bodde ca 57mil ifrån varandra så klickade vi lika starkt varje gång vi sågs.
i onsdags for jag ner till småland för att hälsa på mormor & morfar.. gårdagen spenderade jag med annie,
film, godis, chips, tacos och massa andra onyttigheter -& självklart många skratt åt alla minnen vi delar.

fick även min födelsedags present, ett armband (bilden ovan) & en tröja/jacka, som jag letat efter i liknande
modell att kunna ha i vår/sommar (hojta till om ni vill ha bild!)
-peppar peppar så prickade hon in förbannat bra på presenterna. märks att hon fortfarande kan mig utan
& innan ;-) hihi! tack så hemskt mycket för presenterna min fina vän 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bild=)

2012-02-05 @ 12:55:38
Postat av: Annie

Vad glad jag blir att du gillade grejerna! Det var så himla mysigt att få träffa dig igen!! Nu får det verkligen inte gå 4 år emellan igen. Puss mina fina

2012-02-05 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback