think big, believe big, dream big and the results will be big!

herregud vilken dag, skrattat tills jag gråtit. druckit kaffe. skrattat tills jag gråtit åter igen. varit på kupolen.
(fick med mig en klänning hem, heja!) ätit thaimat & donken (hej tjockis dag. inge bra!) medans cissi satt
& käkade när jag var klar med maten hittade jag en pommes som såg ut som en larv,
lisa filmade & voila =LARVIGT! stackars folket som fick höra på oss medans vi fnittrade som fem-åringar.
haha, tur att man kan dra fram sin barnsliga sida ibland ;-)

på vägen hem fick cissi för sig att sjunga egna sånger av låten ''du får inte stoppa köttbullar i näsan''
så jag fick ''du får inte stoppa köttbullar i slidan frida'' & lisa fick ''du får inte stoppa falukorv i slidan lisa''
väldigt fint lät det om jag får säga det själv..
tur jag har mina fina tjejer ♥♥♥

är för övrigt fortfarande förkyld som en dinkelhoppare. hoppas innerligt att jag är kryare imorgon så jag
kommer iväg till jobbet.. känns inte så lockande att gå runt med 39 graders feber, hosta & snuva på jobbet.
jaja, får be till de högre makterna att dem hör min bön, mohaha ;-)
har även fått ett samtal idag som gjorde mig riktigt glad. suttit med ett stort leende nästan hela kvällen.
underbar känsla! :-)

nu ska jag sova, skriver förmodligen mer imorgon. sov så gott mina små trollrumpor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback