never a failure, always a lesson.



innan nyår kommer detta bli min hårfärg (bilden) +inhandla solkort imorgon så jag får lite färg. känner mig
så trist & grå när man inte har någon färg på huden. är på bättringsvägen i förkylningen också, bara lite hostig nu. så förhoppningsvis kan jag börja träna imorgon igen, LÄÄÄNGTAR! idag har jag varit & handlat med mamma
på dollarstore & ica maxi, brände slut på strax under tusen kronor (oops..) men nu är kylskåpet fullt & lägenheten doftar ljuvligt av doftljus & doftservetter, awsome. blev även lite kaffe med lovisa & efter det hem för
att göra tacos med cissi, satt bra i maggun ska jag tala om för er.

just nu sitter jag i soffan & myser med lite vild chips & en aloe vera dryck, gött skit.
nä, nu ska jag kolla på vampire diaries & fortsätta kvällens mysande. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback