i'm the luckiest girl on the planet.

vaknade imorse med happsan & världens bästa lovisa i sängen, tur jag har världens bästa vän <3
tog en promenad med happie samtidigt som lovisa skulle iväg till jobbet så hon fick lite sällskap.
sen gick jag hem, gjorde lite kaffe & hade tid i tvättstugan. lämnade happie ensam medans jag gick ner
första gången & fy tusan vad hon började grina, gjorde ont i hjärtat att höra. haha! mammas lilla bebis.

när jag var klar med tvätten tog jag & morsan en sväng till kupolen, lämnade tillbaka en klänning.
så fick jag tillbaka ett presentkort, så får väl gå till new yorker & fynda lite underkäder :-)
tänkte dra iväg & sola om en stund så man blir lite brun innan jul/nyår. sen vid åtta kommer sandra
till borlänge, så ska väl möta upp tanten också :-)

imorgon kommer världens bästa till borlänge & sover kvar tills torsdag innan han ska iväg hemåt för jobb.
sen kommer han tillbaka på lördag igen, wiie <3 mår så förbannat jävla bra & är så lycklig att jag snart spricker.
hade glömt bort den här känslan. världens bästa & underbaraste. så glad att jag har dig.

nej, nu ska jag knalla iväg till solariet! smell you latero fuckers :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback