''strong is the new skinny..''

frukost: 2knäcke mackor med smör, skinka & gurka +lite östsalt.
1kopp te & 1kokt ägg.

lunch: falukorv i ugn med senap & ketchup, +lök.
strimlad vitkål & morötter som jag stekte i curry

middag: tacobuffe.

mellanmål: jordgubbar med honung på, snorgott!

vill även klarlägga för allesammans att mitt mål är INTE att gå NER i vikt. jag väger cirkus 46kg
(alldeles för lite för min längd +smak) däremot vill jag äta nyttigare, gå upp några kilon & bygga MUSKLER.
ingen skinny bitch skit här inte, här kör vi på strong is the new skinny ;-) 

vill ni att jag skriver varje dag vad jag ätit eller vill ni ha uppdatering om det varannan/tredje dag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback