''no relationship is worth hiding. and if you have to hide it to be happy, it's not worth having.''



sitter framför dumburken med en kopp kaffe & väntar på att klockan ska ticka. blir en vända ner på marknaden
som är här i borlänge över helgen. är på jakt efter en stor drömfångare & förhoppningsvis säljer dem sådana där.
tänkte även köra en fuling & trycka i mig en langos, även fast det blev kebab m. bröd igår ;-) 

förresten, finns det något bland sakerna i bloppisen ni är intresserade av. tveka inte att höra av er med ett bud.
(står ju trots allt att priset kan diskuteras, så tveka inte. jag är inte helt omöjlig, haha.)

nu ska jag glo på ett avsnitt gossip girl innan det bär ner på stan/marknaden.
önskar er mina fina läsare en toppen helg. återkommer med MASSOR av bilder imorgon, så håll utkik. nu har jag
äntligen tagit tag i det där med kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback