''fråga -vad du använder för hårprodukter?''

kan inte precis säga att löshår är någon hårprodukt, men det är en del av min styling.
jag använder löshår från tajmahal (nu i veckan får jag förhoppningsvis hem den röda tränsen,
håller tummarna för att den är mörkare än på bilden, då jag vill ha samma färg som bilden längst ned.
gööör snyggt om ni frågar mig. var och varannan människa har ju blivit röd-tott idag, apsnyggt!)

produkter som jag använder för håret kommer mestadels från märket TIGI, shampo&balsam som jag använder
hittar ni här serien ''urban resurrection'' är super för skadat hår. innan jag fönar mitt hår använder jag denna
produkt, då mitt hår är typiskt nordiskt (tunnt&tråkigt) så fixar denna blowdry lotionen en super snygg volym!

sedan använder jag ju som vilken annan brutta som helst hårspray, brukar inte vara så kräsen gällande märke,
slinger ner en proffs i shoppingbagen ibland, andra gånger är det någon från Schwarzkopf. väldigt olika alltså!

självklart plattar jag håret (för ofta!!!) också, och då har det här verktyget äran att platta min hjärna ;-) 
är super nöjd med min plattång, så den kan jag varmt rekommendera.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback