''det här är värt att dö för. jag tror mitt hjärta blöder.''

blev en vända på kupolen med stora syster, fyndade lite små go-saker. förlåt plånboken. varsegod hjärtat.
tog en vända på gymmet med cecilia också.. min rumpa kommer falla av imorgon! kommer bergis få 
träningsvärken från helvetet. aja, jag har kommit igång -latino ass here i come ;-) he-he..

har även hunnit göra keratin behandling på mamma (kan ta kort på mitt nästa offer & berätta hur det går till)
hennes hår blev som nytt & luktar super gott!

FÖRRESTEN, VILL NI SE BILDER FRÅN MAKE UP STORE VISNINGEN JAG GICK MODELL I?
KANSKE NI VILL HA EN KIK PÅ VAD GOODIE BAGEN INNEHÖLL? ;-) TELL ME WHAT YOU WANT TO READ ABOUT.



svar på kommentar:
har ingen aning hur lång klacken är på skorna. dem är väldigt bekväma att gå i & jag tycker inte alls att
klacken är så hög. kan tippa på ca 10-11cm. men det är ju lite platå också = enklare att gå i. super sköna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång är klacken på skorna? :)

2011-11-10 @ 16:45:57
Postat av: justina

sv: asså, jag är skit ledsen att det inte har blivit av. men motivationen samt tiden har inte funnits där, men jag är på bättringsväg och efter den här helgen (ska ta det lugnt och ta vara på min ledighet, "andas" som jag skrev i bloggen) då jävlar. jag hör av mig nästa vecka. promise! <3

2011-11-10 @ 19:22:33
Postat av: Anonym

vart har du köpt hårprodukterna du skrev om för 5:-?

2011-11-13 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback