''är det nu jag kommer få lång hår? hoppas.''

som alla mina nära och kära vet är jag väldigt förtjust i hår (alltså sånt på huvudet.) och nu har jag börjat
med att trixa med lite olika knep för att få håret att växa fortare. vad jag sysslar med kommer jag inte berätta
nu utan det kommer komma före och efter bild om några veckor, så jag ber till gud att detta funkar nu.

ett nytt löshår är också på väg, beställde från beautynet. så nu hoppas jag att dem har bra
kvalité där -alicia!!! ;-) hihi
har bestämt mig för att färga håret mot det röda hållet till våren istället. vill inte slita på det mer än nödvändigt.
blir ju mycket sämre kvalité på ens hår när det är så torrt i luften under vinter-halvåret. men i vår blir det av!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback