svar på tal

Det är en del av er som kommenterar anonymt och frågar om diverse grejer. då jag bestämt mig för att inte
svara på några anomyma kommentarer (då jag tycker man ska stå för den man är & vad man tycker osv..)
så får ni inga svar på det ni undrar om ni inte kommer till mig personligen (facebook etc) 

jag tycker det är fult av er att fråga om privatsaker, vänner, familj, osv när ni endå inte kan stå för vilka ni är.
så varför skulle jag ens då vilja diskutera detta med er? 

DET FINNS EN ANLEDNING TILL VARFÖR JAG INTE BLOGGAR/PRATAR OM SAKER?
visa lite respekt och hyffs för tusan.. man kan ju undra hur vissa är uppfostrade

så, nu vet ni det. vill ni något kom till mig direkt istället.



Kommentarer
Postat av: Jon

Tjena, s2 eller flamingo på fredag?:D

2011-06-09 @ 01:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback