budget tips

Många av er känner säkert till en produkt som heter neu lash som är ett ögonfrans serum som ska göra ögonfransarna längre, tyvärr är det ganska dyrt (kring tusen lappen)

-MEN gammal hederlig vaselin funkar utmärkt som en ''stärkare'' för fransarna. jag gjorde ju en ögonfrans förlängning i thailand och fy sjutton vad jag ångrar mig.. ca två dagar efter att jag gjorde förlängningen började det kännas torrt som attan vid ögonen och det gjorde ont när man kom åt fransarna eftersom det är lim och skit,

så smart som jag är pillade jag bort dom.. dumt gjort, men jag fick panik och kunde verkligen inte vänta en månad på att dem skulle falla bort av sig självt.. så jag slängde på lite vaselin på fransarna innan jag gick och la mig och det funkar faktist, fransarna känns mjukare, fylligare och längre :>

ett tips är att ta en gammal mascara borste och skölja av den från mascara rester, sedan ta på lite vaselin på borsten och dra med den på fransarna -super enkelt och ett riktigt budget tips.

var bara försiktig så du inte tar på för mycket, då du kan få vaglar (vagel) lätt om det blir för mycket. 
vill man inte kleta på massa smörj på fransarna
kan man ju vänta i 4-8  veckor på att dem växer ut av sig självt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback