14 mars 2011

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men jag har knappt haft tid att sitta vid datorn under helgen..

På fredagen vart det ju utgång med mina fina barndoms vänner och massa folk från gagnef, vi gick på etage i falun och jag kommer nog aldrig gå dit igen.. otrevliga människor, dyrt som sjutton (fick betala en sketen 10krona för att hämta ett kort i min jacka? snåla) det var trångt och ingenting för mig.. som tur var hade jag jätte kul med mina vänner så jag tänkte mindre på allt det dåliga :>

på lördagen tog jag det lugnt med robin på dagen, mot kvällen gick vi över till pappa och åt en fantastiskt god middag, avocado med ishavsröra, greksallad, lövbiff med anklever, lök och timjan (om jag minns rätt) och mos!
vart super mätt och rullande fram nästan hela kvällen, haha.. elin och sandra kom hit efter maten så vi satt här och pratade och små drack lite, så vart jag och sandra så sugna på att dra ut och dansa, so we did! hade verkligen super roligt och jag minns knappt senast jag och sandra var ute själva, haha.. kul var det iallafall :> älsklingen mötte upp oss utanför och följde hem, min hjälte som ser till att jag slipper gå hem ensam i mörkret ♥

igår var det en väldigt händelselös dag, jag och robin myste med en film, godis och coca cola. 

senare idag tänkte jag slänga upp lite bilder från thailand och eventuellt köra en tävling, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback