klockan är två det här är ekot

Kryper ner brevid mannen. the one and only liksom. han som pratar i sömnen och fiser illa. nallemannen.
(tyvärr är han inte lika liten som på bilderna, som faktist är tagna förra sommaren. nu är han en ståtlig uppkäftig
stor best som skäller på andra hundar och tror han är starkast och bäst, haha. lillfisen)

ja, han får helt enkelt vara min sov kompanjon i natt. hade ju inte suttit fel att ha HAN brevid mig i natt.
men det blir en annan dag. förhoppningsvis väldigt snart. ja, snart. 

nu orkar jag inte ha ögonen öppna nå mer. imorgon väntar träning, me time & mina efterlängtade sparris.
kanske får lite fin besök också, eller kanske blir jag fin gäst. vi får se. nu ska jag dregla kudde. over and out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback