he trapped me in his heart



TO DO LIST:

♥ Skaffa egen lägenhet (SOON!)
♥ Börja träna / äta regelbundet, gå upp & lägga mig i tid.
♥ Söka jobb & inte ge mig förens jag får ett.
♥ Prata med X & ordna upp allting som är oklart.
INTE GE MIG FÖRENS ALLT ÄR KLAPPAT & KLART!!!1 i can do this.

Imorgon ska jag ringa några viktiga samtal, boka tid, möte osv. så hoppas jag även att jag får hem ett
viktigt brev så jag kan börja kolla saker lite närmare. på tisdag ska mamma tydligen åka ner till småland, så jag
blir ensam. BLÄÄÄ. hoppas på sällskap. det behövs. håller tummarna för att en viss person slutar tjura och kommer hit och njuter av livet istället. saknar. men jag vet att det kommer bli bra. skulle dock vara ännu bättre 
om du kunde vara med och stötta mig under tiden. heja på. tro på mig. men du måste förstå själv att det är det som behövs. kanske inte hela tiden. men bara så jag vet att du finns där. att du håller mig om ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback