ny design

SÖKER NÅGON SOM VILL GÖRA EN NY DESIGN TILL MIG, SJÄLVKLART FÅR DEN SOM GÖR DET BETALT.



runt elva tiden ringde becka och väckte mig =upp&hoppa, ner på stan och käka thai med mina brudar!
satt fint det där ska jag tala om ;> visste ni förresten att det heter ''torterad'' krabba? inte ''friterad'' ..
iallafall som man ska lyssna på becka, eller berta som jag kallar henne! 

tror att det var väldigt många blickar på oss då vi inte var särskilt tysta av oss och skrattade högt. under maten fick becka ett samtal från ett thailändskt nummer, när hon skulle skriva och fråga vem det var blev det VÄLDIGT fel, haha. började med ''ho is it'' sedan ''hwo are you'' hahahah.. bra sverige, eller engelska i det här laget!
för övrigt tyckte sandra och jag att hwo lät som en köns sjukdom.. normala tanke gångar? hm, tror inte det.

strax tänkte jag skutta in i duschen innan kvällens partaj, sedan måste jag komma på vad jag ska ha på mig också? håll utkik ifall det kommer upp en dagens (i det här fallet kvällens) outfit.. vet att jag är helt lost på att lägga upp mycket bilder. ska försöka bättra mig. lovar.

smell you latero dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback