Dag 3 – Mina föräldrar.

Mina föräldrar heter ove och marie. från första början bodde vi i gagnef, vi var en hel familj.
alla bodde under samma tak. men för ett år sedan bestämde dem sig för att skiljas, så jag fick två hem att försöka uppdela min tid till. tyvärr gick det inte så bra då jag oftast hamnar hemma hos min mamma.
har dock lovat mig själv att jag ska börja vara hos pappa oftare. 

pappa som person? han är väldigt envis av sig, går något sönder så är det ofta helt efter en dag. han ÄLSKAR bilar och att fiska. en gång varje år (nästan) åker han till norge med min farbror och några vänner för att fiska. han älskar även att vara uppe i buan/tansen där min farmor och farfar har sommarstuga. han tycker väldigt mycket om att kolla på program som parlamentet och timeout. han ställer alltid upp och bryr sig alltid om att jag ska ha det bra. kunde inte fått en bättre pappa, jag älskar honom så himla mycket.

mamma då, hon älskar böcker och djur. en fet harry potter bok kan vara utläst på 2-3 dagar. hon tycker även om inredning, hon fixar och donar väldigt ofta här hemma. hon älskar även solen, sommaren och utlands resor. blommor är också något min mamma tycker väldigt mycket om. hon finns alltid där och lyssnar på mig, ställer upp och kunde nog inte på något vis vara bättre än hon är. hon är bäst och jag älskar henne otroligt mycket.

nu vet ni lite om mina föräldrar ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback