Dag 1 – Presentera mig själv.

Jag heter Frida, är 18år (19 om exakt 7 dagar) jag är uppväxt i lilla gagnef som ligger i dalarna. där bodde jag tills förra våren då mina föräldrar bestämde sig för att skiljas. självklart var detta väldigt jobbigt. men jag ser dem hellre glada utan varandra än olyckliga med varandra. för det mesta bor jag hemma hos min mamma, vet inte riktigt varför det har blivit så, förmodligen för att jag har min lilla katt tequila och min hamster kötte här (eftersom min pappa är allergisk så kan jag inte ha några djur hos honom) men även för att det känns skönare att ha ''ett'' ställe att bo på. men som ett nyårs-löfte nu har jag bestämt mig för att börja bo hos pappa oftare också. jag har en pojkvän sedan 3 år tillbaka som heter robin. jag är väldigt glad över att ha honom i mitt liv. kunde inte fått en finare pojkvän. 

i mina yngre dagar tillbringade jag mycket tid nere i stämmeryd (nybro - småland) hos min mormor och morfar, där hade jag min allra bästa vän Annie. har väldigt många minnen med den tjejen. vi var riktiga vildingar och var för det mesta ute på vift. var det inte på hästryggen så var det i en gummibåt några kilometer ute i skogen eller i en kohage med kossor som jagade oss. man kan säga att jag flyttade ner till mormor och morfar om sommrarna

vad mer? jag har hållt på med hästar i mesta delen av mitt liv. dock slutade jag när min favorit här såldes. idag saknar jag hästarna och att kunna åka till stallet och köra ner näsan i häst pälsen. 

jag har en stor passion för skor. en tjej kan aldrig ha för många skor. det måste ha varit guds bästa uppfinning.

ja, det var en liten presentation om mig. nu känner ni mig lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback