9 januari 2011

idag fyller jag 19år, en ganska betydelselös ålder om ni frågar mig.. det är vell bara en ålder som gud kom på för att man ska pinas tills jag fyller 20år och får göra massor utav saker, vad tror ni? haha :> 

även fast det är min födelsedag så ägnar jag den inte enbart åt mig. jag ägnar den åt mig och SIMON. det är idag två år sedan du försvann. du lämnade många frågor efter dig. du lämnade en tomhet i många människors hjärtan. mitt är inget undantag. jag saknar dig. fan vad jag saknar dig. även fast vi inte pratade med varandra regelbundet så blev jag väldigt glad när jag fick ett samtal från ett nummer jag inte hade i telefonboken.

du var alltid så glad och det kändes inte som om det var tre månader sen sist vi hade pratat. du var väldigt lätt att prata med. även om du hade väldigt svårt att öppna upp dig så ville du mer än gärna lyssna på mig.

du ville så gärna att folk i din omgivning skulle ha det bra. du hade ett så stort hjärta. du är saknad simon.
otroligt jävla saknad. ta hand om dig min älskade vän ♥ ♥ ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback