12 januari 2011



Har kommit på PRECIS hur jag vill ha mitt hår, tror dock inte det är någon ide att göra något åt det innan thailand.
tänk er iallafall typ brun/''grått'' slingat hår, LÅÅÅÅNGT.. åh, varför kan inte mitt hår bara pluppa ut nu och bli långt? ångrar att jag klippte av fyra centimeter sist, men vafan.. det var så risigt och torrt, varför spara på skit?

har även fyndat ett par skor på tradera som jag skulle köpt i somras, men efter två försök av att köpa dem på NELLY gav jag upp.. antingen var det ''fel i lagerstatusen'' eller så fanns inte storleken FAST det stod att den gjorde det.. jag är i alla fall happy girl att jag äntligen fått tag i mina dojjor!

imorgon har jag en miljon saker att göra.. ska ut med hundarna runt sju, åtta -blir nog en långpromenad :>
tänkte även ta tag i mitt bombnedslag till rum, fota massa kläder osv som ska ut på TRADERA och bloggen.
sola, färga ögonbryn, göra hår inpackning, noppa brynen, måla naglarna, städa hamster bur, träna.
kommer vara så gott som död mot kvällen.. men det är bara bra? då sover jag nog bättre.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jag vet tyvärr inte vad frakten går på. Jag blev sponsrad av företaget så jag fick mina produkter gratis för att kunna visa upp dem i bloggen. Men om du går in på hemsidan och översätter till svenska så hittar du nog det! :) Annars är det bara att skicka ett mail. Dem är jätte trevliga :) Kram Johanna

2011-01-16 @ 19:59:51
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback