pellefjant

idag har vi ridit elefant, gick upp vid ca sju (ett svensk tid) en ''taxi'' kom och hämtade oss så åkte vi till ''safari'' stället, super läskigt att sitta på dom där stora djuren.. efter att ha sett liiite för mycket på TV så trodde jag nästan den skulle flippa ur och springa runt som en galning med oss på ryggen runt runt i djungeln, haha!

efter elefant turen så fick vi se en liten bebis elefan som spelade fotboll, gjorde olika konster, snurrade med en rockring, pussade på folk (han sög nästan ut mitt öga, hahaha.. läskigt och snorigt) osv.

på vägen hem hoppade vi av vid en guld affär och kollade lite, sedan gick vi vidare till några 'tält' och kikade, fyndade en klänning, ett par shorts och ett linne -nöjd cheeey! ;>

ikväll blir det nog bara lugnt, äta lite mat med 'familjen' och elin och niklas. robin skulle eventuellt åka iväg på thai-boxning, men det var inget som lockade mig, så jag blir troligen hemma..

nu ska jag lägga mig ute i solen ett par timmar och bättra på brännan
hörs senare ;>

Kommentarer
Postat av: helene

så fort du kommer hem är det FIKATIME!

2011-03-03 @ 19:50:01
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback