nyvaken

Vaknade upp för en liten stund sedan av att det kliade som fan på fingret, självklart har jag fått ett mygg bett där.. typiskt min ''tur'', robin ligger fortfarande och sover, men jag kan inte sova mer.. kanske för att jag gick och la mig tidigt igår? aja, får vell ta en strand promenad eller något, slänga mig i poolen?

idag blir det kanske lite shopping om jag har tur ;> igår tog vi det bara lugnt och var hemma på kvällen, skönt det också. men i längden blir det ju tråkigt, så något ska jag då dra med robin ut på.

för övrigt har jag fått hemlängtan, saknar familjen, djuren och alla vännerna.
d0ck blir det jobbigt att komma tillbaks till vardagen och saker man INTE tycker om.. men vad gör man?

nu ska jag dra på mig lite kläder och sätta mig utanför och läsa bok.






Kommentarer
Postat av: farsan

vilka fina blommor finns det inga fina bilar eller

fiskar du kan fota?puss & kram

2011-02-21 @ 20:01:44
Postat av: Johanna

vi vet att du har semester, men mera mera :D

2011-02-21 @ 21:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback