new bikini from chyanna dolls



Chyanna dolls bikinisar hittar ni på katsumi varför köra på en tråkig bikini från H&M när det finns finare? :>

väntar på fyra paket som borde komma nu i veckan, ett från katsumi, ett från tradera, ett från kkcenter & ett till paket från **j***a* men det är hemligt än så länge, ni får såklart se när det är fixat och klart..

för tillfället väntar jag på att syster ska höra av sig så vi kan åka ut till ornäs och kolla på valparna (SEGT) sedan ska jag hem till min älskade far och käka och sova :> ber till gud att träningsvärken är borta imorgon så jag kan gå som en normal människa och inte som en som skitit på sig och brytit benen, haha.. 

förresten, när jag åker till thailand tänkte jag på om jag skulle handla med lite saker och köra tävlingar i bloggen, vad tror ni om det folks? good or bad? it's up to you.. 


Kommentarer
Postat av: maria

tävling låter mycket fint ! :)

2011-02-08 @ 20:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback