krabi dag 1

Puh vad trött jag är efter resan.. även om jag sov ett par timmar så känns det galet jobbigt med tiderna osv.
idag har vi hunnit äta en jättegod lunch bestående av ris, kyckling och oyster sauce ;> MUMS!
har även inhandlat ett linne och ett par solglasögon.. strax ska vi gå och lägga oss vid poolen och bara njuta,

senare blir det ut på lite shopping (efter att vi kom tillbaka från ''stan'' runt ett tiden slocknade både jag och robin på sängen och vaknade upp runt fem, för er som inte vet så ligger thailand sex timmar i förväg jämte sverige)

här kommer iallafall två bilder från hotell rummet vi bor på, fint va?
internet är verkligen jätte segt så det tar ca 10000000år att ladda upp en bild, men jag kämpar på senare igen,
så håll utkik.




Kommentarer
Postat av: elin !

men alltså din ostronbög , va kostar det att bo i det där rummet då ??? shit va fint , din lyckost !! :D

2011-02-17 @ 15:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback