koh lanta



Vaknade klockan åtta (två svensk tid) tog en promenad på stranden med robin, sedan gick vi och käkade frukost ''set 1'' ägg, bacon, te, juice, frukt fat och mackor -supergott!

igår tog vi det lugnt vid poolen och handlade lite, så nu linnéa har du en turkos billabong bikini, en ed hardy keps och snart massa linnen ;> har även handlat en blå/vit bikini till dig sandra, som du kommer se brun ut i, haha.. precis som du bad om min kära vän.

vad har jag handalt till mig själv då här på lanta? fick ett par 'diesel' jeans, svarta utav min kära svärmor, ett linne med angelina jolie på, en klänning, ett virkat linne, en parfym (luktar vanilj) coconut oil för håret och kroppen. mer har jag inte hunnit handla ännu, men tror inte det blir så mycket mer shopping. vill hellre njuta av mat och massage :>

nä, nu ska jag ta mig ett dopp i poolen, uppdaterar mer senare. puss.


Kommentarer
Postat av: Rebecka Granstedt

Vad trevlig dina poster verkar! kommer verkligen att läsa dina inlägg igen! =P Hoppas du har en rolig vardag :p

2011-02-23 @ 11:17:29
URL: http://jade.se
Postat av: sandra

lägg ut lite bilder på dig själv.

2011-03-01 @ 13:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback