gårdagen

Igår var vi som sagt in till saladan, vi passade på att ta lite massage och gå omkring och shoppa lite.
jag får så jäkla ont i fötterna när det är varmt ute och jag går mycket, så en fotmassage satt perfekt :>

när vi var klara med massagen fick vi gå bakom ut på en uteplats och dricka te, med utsikt över havet. jätte mysigt!

ikväll ska vi in till saladan igen och handla lite, robin ska köpa lite shorts, t-shirts osv. fyndar vell säkert något jag med hoppas jag. fast det brukar jag ju alltid göra, höhö.. har spanat in massa ringar jag vill ha, göööör läckra!

förresten, imorse när jag satt vid datorn och kikade runt så var det någon som var på dörren och smällde på rutan, drog och försökte öppna osv. hah, livrädd som jag var väckte jag robin och bad han kolla  vem det var, så han frågade ''vem är det?'' så hör man en liten pojke säga ''mormor och morfar, vänta på mig'' haha.. han hade gått liiite fel ;>

nä, nu ska vi gå och ta ut pengar så jag kan shoppa lite.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback