ett efterlängtat paket

Äntligen har mitt paket från kkcenterhk kommit, en palett med massor utav ögonskuggor, lösögonfransar och två skitsnygga skimrande ögonskuggor.. självklart kommer jag skriva mer om produkterna när jag hunnit testa dem, 
ser fram emot att fixa till mig nu och dra ut på roligheter! tusen tack kkcenterhk

vill ni också handla från kkcenterhk? dem har allt från smink, lösnaglar, skor till löshår osv osv..
ett stort plus för de otroliga priserna också, kika under bilderna så ser ni vad sakerna kostar :>

jag kan då säga att jag kommer fortsätta handla hos dem.. jätte trevlig kundtjänst, priserna är otroliga och jag har bara läst/hört bra om deras produkter, kan inte annat än att säga att jag är skit nöjd ♥ ♥ 



$6.80 per styck.



$4.65 kronor per ''ask'' innehållande 10 par lösögonfransar.





$6.80 (hur galet billigt?)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja visst är det fina produkter :)

Jag väntar på mina nu, leveranstiden är ju det enda negativa men det är förståeligt när det skickas ända från Kina :)



Kram Johanna

2011-02-10 @ 16:14:31
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

oftare inlägg, oftare! :D vill ha mera :D

2011-02-11 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback