alla hjärtans dag



dagen har jag spenderat med min älskade pojkvän, fick en presentförpackning av honom och i låg det en
jättefin BH -beige/grå. av mig fick han ett par kalsonger och ett kort :>

blev även en vända ner på konsum på stan för att hämta ut ett paket från tajmahal med ett brun/rött hår, superfint! så det går förmodligen mot ''mörkare'' tider snart, iallafall gällande mitt hår..
beställde 45cm men fick 53cm, det tackar vi för -ska vell sätta mig och sy på clips osv, boooring!!!

ikväll tänkte jag städa åt Kötte, städa rummet, lägga in ny musik på telefonen, lägga över filmer på robins bärbara HDD, hitta på kamera laddaren, sy löshår osv osv.. känns som om jag har en del att hinna med innan vi åker?
tur att det är en dag imorgon också -inköp av lösgodis, hårfärg, fika med sandra&elin, åka till gylle och packa..

vad har jag mer hunnit med idag då? var till skolan en sväng och lämnade lite papper, sedan åkte jag och mamma (och systers hundar) till mammas jobb i gagnef för att lämna lite mer papper.. så där satt jag i bilen med tre voffsingar och fick förklara för dom att ''mormor'' kommer snart tillbaka! upptäckte även att moa hade ett sesamfrö i näsan som jag fick pilla ut, haha.. inte precis uppskattat av henne, men stoppar hon in små frön i näsan får hon ta att moster pillar ur dem också ;>

för en stund sedan åt vi en jätte god middag, sallad, kött, pommes, sås och coca cola! höhö
så nu ska jag smälta maten lite innan jag tar tag i städande och diverse grejor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback