7 februari 2011

Det är nu nio dagar kvar tills vi drar iväg till thailand, fasen vad tiden går fort? nyss kändes det som om det var tre månader kvar tills vi skulle åka.. så ja, resan närmar sig med storm steg ;> 

har fixat nu så jag har med mig en dator, = massor utav bilder och inlägg! det blir lite roligare att kunna uppdatera lite när som och ha en egen dator och spara bilderna på.. det är ganska lätt att glömma från vilken dag/utflykt bilderna kommer ifrån annars.. 

de senaste tre dagarna har jag gjort rump/ben övningarna som jag la upp på bloggen för ett tag sedan och fy sjutton vilken verkan dem ger, världens träningsvärk.. men jag antar att det bara är bra? även fast det gör ont as hell, höh.
jaja, bara att fortsätta så kommer jag nog bli jätte nöjd med ben & rumpa, det kommer ju inte direkt av sig självft

well, ska sluta babbla på om tråkiga saker
senare slänger jag upp en bild på en bikini jag köpt -zebra randig! hur läcker som helst ;>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback