27/2/2011

Har inte ''orkat'' tagit mig tid att sitta vid datorn, försöker njuta nu de sista dagarna innan vi åker hem till kalla sverige igen. plus att det tar så lång tid att ladda upp bilder, så jag gör nog det när jag kommer hem istället.

i förrgår (25/2) var vi iallafall och åt sea food buffe på crown lanta -fanns även lite kött och annat gott också. var super gott och jag åt faktist en ytte pytte liten bit bläckfisk ;> kan tyvärr inte säga hur det smakade då jag höll för näsan, haha.. men det kändes som om jag tuggade på typ ett sudd eller något liknande.

igår gjorde vi vell inget speciellt, låg vid poolen några timmar, så nu är jag brun ;> käkade god mat och gick bort på ''torget'' och handlade lite. på kvällen åkte vi in till saladan, käkade thai pancake och en grillad majs. supergott
fyndade även lite små saker som presenter, saker jag blivit ombedd att handla hem, en klänning, solglasögon och lite annat kraffs.

förresten, har handlat hem massa ringar och armband som jag ska sälja (till bra priser). super fina ringar i massa olika storlekar och färger (mycket turkost) så är det någon/några som är sugen på att ha lite unika smycken som ingen annan har? håll utkik här på bloggen sen när jag kommit hem och hunnit landa :>

nu är det sex dagar kvar tills vi åker hem, fy vad tiden gått fort :< men det ska såklart bli kul att komma hem till familjen och alla vänner också.. synd att alla inte kan vara här med mig!

nu ska jag äta lite frukost, sen ska jag sola och njuta av någon god shake. får se om jag kanske skriver mer ikväll eller under dagen. annars hörs vi när vi hörs ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback