22/2-2011

fick en kommentar av min vän johanna som vill ha MASSOR av mer uppdatering ;> vet att jag varit lite snål med det, men vi har bara legat hemma och tagit det lugnt de senaste dagarna. men ikväll ska vi in till saladan, så då lovar jag er massa bilder (om dem vill laddas upp) och självklart flera inlägg.

pappa frågade även om det finns lite fina bilar jag kan fota.. men nä, inte om det är fint med rost ;> haha, dock finns det ju massa tuktuks men dem är vell inte direkt fina, men något fint ska jag nog hitta på som
du kan få se pappa. ♥

minns ni förresten en hund jag la upp på bild förra året? (inte krullet) träffade iallafall på ''vännen'' första kvällen när vi satt vid en bar, han kände igen oss och vart jätte glad och slängde upp tassen i handen på en precis som förra året, himla go hund även fast han är vild hund :>


nä, nu ska jag väcka robin så vi kan gå och käka frukost, är väldigt sugen på melon och ananas,
så jäklans gott när det är färskt!!!

smell you latero



stranden nedanför restaurangen vid crown lanta, ganska stenigt men att sitta uppe vid restaurangen och kika ner över det här och havet är verkligen hur vackert som helst. lägger upp en bild på utsikten sen.



jordgubbs milk shake, supergod! men godast är nog coconut shaken hos ex&ton. och lemon lassie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback