12 februari 2010

Med lite feber och frossa tänkte jag sätta min under en filt och kika på några OTH avsnitt, är inne på tredje säsongen och jag kan inte annat än att säga -ME LOOOVE! har ''gått så långt'' att jag faktist drömmer om OTH ibland, haha..

idag har jag ätit kräftor med pappsen, kan inte påstå att jag blir så mätt på att bara äta klor, men med lite baugette till så blir det mättande :> nu är det fyra dagar kvar tills vi åker, resfebern börjar krypa inpå och jag fasar över att jag kommer sakna min lilla misse och familj mycket när vi är borta.. tur att det finns telefon och internet iallafall så man kan hålla kontakten dem vägarna.

ska även försöka bättra mig på uppdatering, fått lite kommentarer om att jag ska uppdatera oftare, so i will try.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback