''you don't have to save me, just need you to follow.''



''vaknar upp i en mysig bungalow på stranden, sätter håret i en toffs & drar på mig bikinin. sätter mig vid närmaste
restaurang & beställer in en underbar frukost, bestående av ägg, bacon, frukt & en kopp kaffe för att sedan
dra mig mot poolen & spendera några timmar i den gassande solen. njuter av livet & vetskapen om att äntligen,
äntligen får jag den semester som både kropp & själ längtat så förbannat mycket under vintern. ren lycka.''
-det bara MÅSTE bli en thailands resa efter nyår.

finns nog inget som jag saknar så mycket som tiderna i thailand. jag saknar det något fruktansvärt.
det är bara att ta nya tag. satsa stenhårt. och vinna. jag vet att det kommer bli bra ♥♥♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback