''if you can dream it, you can do it.''

sitter och spanar runt lite på resor till thailand. finns nog inget som lockar mer just nu, sol, värme och god mat.
förhoppningsvis blir det en tripp i februari. ska göra allt i min makt för att få ihop pengar ;-)

har bestämt mig nu för att verkligen komma igång med träningen, börja äta riktigt och få ordning på sömn osv.
ska lära mig äta minst två mellan mål per dag, keso,frukt, nötter, turkisk yoghurt, avocado, smoothie.
ska bli spännande att se hur jag klarar mig, men jag tror det kommer gå riktigt bra.
+att det blir inge mer alkohol, ska satsa fullt ut på träningen och att må bättre. kan ha roligt nykter!

imorgon tänkte jag baka lussebullar, är sååå sugen. vattnas i munnen bara jag tänker på't.
sola ska jag också hinna med, städa och eventuellt en tripp på gymmet. sen ska jag ladda ner någon serie
och bosätta mig i sängen hela helgen ;-)

NU JÄVLAR SKA DET BLI FÖRÄNDRING! hell yeaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback