''if you can dream it, you can do it!''

blev med laptop idag, tack så mycket snälla pappa -jag älskar dig <3 tack tack tack tack!!!1
känns som allting äntligen går åt rätt håll, verkligen det jag behövt lääänge nu.
tänkte bege mig iväg och gymma om en stund, men först ska jag käka lite. är lite smått sugen
på att sätta mig inne på relaxen ett tag också. är ju så himla skönt att basta :-)

efter träningen ska jag bege mig mot skräddarbacken för lite kaffe med lina, får se vad vi
hittar på för bus efter det. blir en lugn helg -lugnt över lag fram över. behöver inte alkohol för att
ha roligt. finns bättre saker att lägga pengar på. +att man får oftast aldrig ut något bra från det. 
så nu blir det ändring på sånt! får sitta & häva i mig någon alkohol fri drink medans alla andra dricker.
haha, skönt att slippa bakfylla & ångest ;-)

nej, nu ska jag se om maten är klar. smell you latero dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback