sometimes i'm a superbitch

Skön dag det har varit, har myst med min fina robin hela dagen. han vart såklart
sjuk efter tältningen med skolan igår så nu är han förkyld och frusen,
så jag har tagit han om honom hela dagen ♥ MYS!

han åkte hem för en liten stund sedan så nu sitter jag här ensam i en av hans stora
mysiga t-shirts.. imorgon tänkte jag ringa till någon frisörsalong och höra om dem har
klipptid så jag blir av med riset på huvdet och kan fixa med löshår och grejer!

har för övrigt spanat in kanske VÄRLDENS sötaste underkläds set? ca 300kr
NELLY .. hur värt? synd att dem inte har fått in en ny omgång av setet, håller tummarna!
dem ska bli mina ;> är helt nerkärad i märket, dem har så mycket fint.

nu ska jag hämtat ett stort glas cola och sätta mig och läsa lite bloggar, fin fint på en tisdagskväll.

har fortfarande inte fått några kommentarer om vad ni vill läsa om osv,
är ni lama och inte kan skriva på tangenterna eller är bloggen bra som den är? hah.
skulle bli jätteglad om ni kunde komma med lite tips, ju mer ni kommenterar ju mer inlägg kommer upp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lova att du lägger ut en bild sen då ;D

2010-09-15 @ 09:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback