snälla storbloggare

Något jag verkligen uppskattar är när man får svar på en kommentar
från storbloggare, det är inte många som lägger ner tid på sina läsare och svarar på frågor etc.
tidigare idag var jag in på Lindas blogg och såg att dem hade fått in en ny serie från Tigi Bed Head till minomin,
skrev och frågade ifall hon visste någon internet sida som sålde sakerna eller om hon kunde tänka
sig att skicka Tigi Bed Head Urban Resurrection 3. till mig, till svar fick jag att visst kunde hon det
och så blev det en ännu roligare surprise i svaret också, men det får ni andra som läser hennes blogg
vänta och se när hon släpper bomben :)
sånt här kan göra ens dag, VÄLDIGT UPPSKATTAT & tack Linda
för hjälpen! 
snart är det röda shampot och balsamet påväg till mig



Tigi Bed Head Urban Resurrection 3 (röda serien)
Perfekt till försvagat och sprött hår som behöver ett omedelbart ingripande.
Urban Antidote 3
Shampoo+Balsam: Perfekt till försvagat och sprött hår som behöver ett omedelbart ingripande. Välgörande ingredienser: Microsköldar som boostar styrkan och motstånds-kraften. Fantastiska resultat som kommer ge ditt hår nytt ego av astronomiska proportioner.
Erkännandet är första steget. Ge livlöst hår en chans att komma tillbaka en gång för alla. Formulan som speciellt inriktar sig på de områden som behöver repareras, och ger ditt hår allt som det behöver.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack vad söt du är! en träningskompis hade passat mer än perfekt just nu. jag kikade in på deras hemsida nyss (atlantum) och tänkte prova 1 månad först innan jag bestämmer mig för att binda mig. jag är på! :)

2010-09-15 @ 19:17:33
Postat av: justina

det var jag som kommenterade förresten :D / justina

2010-09-15 @ 19:18:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Olivia

ska testa de röda när mitt andra schampoo & balsam tar slut :)

2010-09-18 @ 09:17:48
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback