om intresset finns?!

Jag vet att det är typ 1 miljon dagar kvar tills jag fyller 19, men jag vill ändå vara ute i god tid och höra
om det finns intresse för saker jag tänkt göra på min födelsedag..

både jag och robin är väldigt sugna på att hyra en badtunna (hur mysigt?)
bjuda dom närmsta och sitta där under ev. dagen fram tills kvällen,
eller hela kvällen.. äta exotisk planka och dricka lite (är det någon som inte kan simma, ta med armpuffar, haha)

så till mina vänner, finns intresset där för det här eller har ni något annat förslag?





jag är även lite små sugen på att hyra någon lokal och bjuda massa folk, nackdelen då är ju tyvärr
att vissa inte kan sköta sig och det kan komma till extra kostnader om något går sönder.. man skulle ju
kunna ta lite i inträde eller hyra någon ''vakt'' som står vid dörren och bara släpper in dem som är bjudna,
jag vill ju inte ha in folk jag inte känner eller folk jag inte tycker om!

då är bara frågan, vilken lokal och är det värt det när jag vet hur folk blir när dem fått alkohol i kroppen?
får ta mig en funderare på det där.. men jag vill göra något roligt med alla mina vänner och få ett fint minne
från min födelsedag! jag vill kunna kolla tillbaka på min 19års dag med ett leende på läpparna..

Kommentarer
Postat av: Erikaolsson

Skulle vara trevligt om man blev bjuden, dock skulle ja inte kunna bada tunna eftersom jag hatar min mage men fest lät kanon med någon vakt :)

2010-09-29 @ 13:40:09
Postat av: Denise Andersson!

Jag vill bli bjuden! ; D Och båda lät skitbra verkligen :)

2010-09-29 @ 14:54:47
Postat av: hannak

låter mysigt med badtunna tycker jag . festa gör vi ju ändå hela tiden :P<33

2010-09-29 @ 17:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback