nelly.com


Skulle inte tacka nej till att strosa omkring med dessa snyggingar på stan en mörk höst kväll.
och priser är ju bara fånigt billigt! come to mama


hallegutta vilka äckligt snygga leggings, dem här och skorna ovan tillsammans = perfekt!
saknas? pengar..

funderar på om jag ska sälja iväg mina lackleggning med spets på sidan av benen som jag köpte i Thailand,
dem är för korta och det är ju inte särskilt snyggt när dem åker långt upp på benet hela tiden..
någon som är intresserad av dem? säg till isåfall så fixar jag bild så kan vi komma överens om ett pris!

Kommentarer
Postat av: olivia - fotoblogg

Nej gud vad söta skor!

fin blogg hade du med!:D

vill du inte att fler ska se den?:)

Du kan ju bli medlem på en sida där jag i alla fall fick en statestikökning på över 100%!:)

bli medlem på:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=olivialarssonfoto

2010-09-16 @ 15:56:07
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback